PEMBUKA KATA
Selamat Datang Si Comel...

Thursday, December 22, 2011

kenapa semua ni jdi dkt aku???

22 december 2011....
hari yg amat malang bg aku....Kputusan PMR aku teruk sgt2...aku kecewa sgt2 diri aku...impian aku musnah...harapan aku musnah...aku menysal sgt2 pada diri aku...aku x tau apenk buat skrg ni...

1.35 a.m.....
seorg bdk sedang chat dg aku...tibe dia meluahkn peransaan nya terhadap awex aku kpda aku....hatiku btul2 hancur sgt2..aku x dpt nk slhkn bdk tu tp aku slhkn diri aku sendiri kerana telah membuat awex aku bosan dgn aku sehinggakn dia chat dgn org lain dan membuatkn dia syg dkt awex aku...aku keliru..aku x tau x nk buat ape...YA ALLAH..tlg la hambamu ini...sesungguhnya kau yg maha mengetahui....bantu la aku YA ALLAH...Capital E..ni bkn slh bdk tu..n ni bkn dlh U...ni slh I...I yg x slh...I minx maaf coz dh memberikn U pd dia...I x sepatutnya ckp mcm tu kt dia tp I btul2 kosong..I x tau nk wt ape...I minx maaf sgt3...I x nk U terlepas dkt tgn org lain tp I tkut U dh mula bosan dgn I...jujur I ckp yg I jeles sgt bila org pnggl u A** wlaupun diorg adik angkt U...I cinta dkt U...hrp U phm...

No comments:

Post a Comment

copyright by achik_ezamshah