PEMBUKA KATA
Selamat Datang Si Comel...

Monday, December 5, 2011

Menyesal Yang Tak Sudah....

Hampir 1 thun setengah aku mencari dia.....aku ingin meminta maaf kpd krn tlh berbuat dosa yg besar terhdp nya..aku jht...aku mempermainkan cinta nya yg tulus padaku....aku x prnh memperdulikan nya...aku bercinta dgn nya cume di facebook tetapi kami tidk prnh bermsg....smlm pd pkul 10.45,seseorg wanita menelefon...aku x prnh mendengar suara namun dia bertanya "ini acik ke"aku pun menjawab yea...dia memberitahu aku dlm suare yg sedih dia rindu padaku tetapi dia sdh ade kekasih lain...hati ku btul hancur...blom sempat aku menjawb dia trus meletakkn telefon..aku cube menelefon blik tp syg dia off handphone...kpd wanita yg bernama "Nana Nissa"..sy Muhammad Ikmal Radzi ingin minx ampun atas slh2 sy yg dulu...sy tau sy slh...sy tlh mengabaikn cinta awk tp tlg la...ermmmmmmmmmmm....hidupku kosong sgt...tiada siapa pun yg ingn bersame ku skrg...mase aku gembira semua dtg padaku tetapi mase aku sedih ni x seorang pun yg bersama aku...hidupku mcm kertas kosong yg bertulis...apa aku nk buat??


No comments:

Post a Comment

copyright by achik_ezamshah