PEMBUKA KATA
Selamat Datang Si Comel...

Friday, May 3, 2013

5 Ihsan budak paling awesome


Mula2 aku msuk SMKTM ni,aku tak la berapa nak suka sgt sbb bnyak benda perlu buat,nak cari kawan baru,nak kenal semua ckgu lagi,nak buat semua org suka kite..bnyk lagi laaaa...Hari pertama masuk sekolah...ermmm..nervous giler kot..hahaha...bile aku melangkah msuk je kelas yg diberi name 5 ihsan tu,aku tgk semua same kepala dgn aku...suke sembang,bnyak mulut and sporting...hahahax..5 ihsan mmg best..semua cikgu ckp kami jhat tp diorg tak kenal kami sbenarnya..kami bukan la jahat tapi nakal and bnyk mulut je...nakal2 kami org pun kami sentiasa bersama mase suka and duka...kami org dah mcm adik beradik dh...gaduh tu mmg ade la..name pun adik beradik msti slalu salah paham kan?hahahax..jom tgk watak budak 5 ihsan ::

Azrul >>seorg yg pendiam...berbakat dalam bidang melukis..logo kelas pun dia yang reka..cantik brooo

Alizan@cicok >>dia ni nakal..suke kcau aku...suka buat lawak..and kalau dia sebut manishhh~~mesti aku tergelak besar..hahahax

Danial asyraff >>budak paling nakal skali dlm kelas tu...semua ckgu kenal dia...jiran sebelah meja aku..suka kacau aku..law dduk sebelah dia mmg tak buat kerja la jwapannya..hahahahax..tapi watak dia dkt sklh and dlm BBM lain..dlm BBM dia lebih baik kot..hahaha..dia ni pendengar yg setia..law ade mslh mesti aku ngadu dkt dia..hahahax..

Azril@apek >>perkataan yg aku suke mase first day aku msuk ialah..dah la jambu,tak hensem lak tu..hahax..kerja dia sklh msg je...tak hbis2 dgn awex dia tu...

Azizi@jijie >>dia ni nakal tp sbenarnya dalam hati dia baik...solat tak lupa,dia la sahbat yg soleh..

zaireen >>yg ni aku tak berape nak kenal sbb aku tak rpat sgt dia tp dia mmg baik laaa..

Jawa >>bdak pndai dlm kelas ni...suke tlg org..law ade pape mslh minta tlg dkt dia..dia mesti boleh punya laaa..hahax

eyfa >> kak yong kelas 5 ihsan.kalau dia mrah mmg diam laa..hahax..tp dia ni kwan perempuan yg baik walupun dia ni garang sikit...bdak same tusyen aku...twitter sentiasa di hati dia..hahahax

yun >> thursday kapel aniq..suke tgk diorg mase hri khamis..sweet..tiap2 kami ade je hadiah...jelly ade jgk..hahax...mulut dia ni boleh than..kalau dh berperang dgn dia mmg angkt kain putih la...slalu gaduh dgn Hadi..org tua2 ckp law kecil2 suke gduh,dah besar naik pelamin..hahahax..gurau je laaa

Atikah >>perempuan yang sopan dlm kelas aku..dpan aku la dia sopan..nak ambik hati aku kot..hahahax..bestie perempuan aku..baik jugak tp sayang dia dah ade Bf laaa....hahahax..

Epul >>budak jambu...eyfaa ckp dia pling hensem dlm kelas tp aku rase aku pling hensem kot..hahahax..gurau je laa..dia ni bff hadi yg suke kentut dlm kelas..kalau ade bau pelik mesti org tuduh dia..hahahax..

Hadi >>BFF epul yg suke kentut tu..yang ni laa bdak yg suke gaduh dgn yun..tak dpt dduk same..mesti akan gduh je...dua2 tak nak mengalah..kadang2 smpai kat luar kelas diorg gaduh...pelik2...

Shafiq@apit >>Dia ni la pling nkal skali dlm kelas...tapi baik dia baik dgn kawan2...suka kacau org dlm kelas..bahan org memang hbi dia laa..suke cri gaduh dgn nani tp sweet tgk diorg berdua..awak saya gitu...hahahax...sorry apit ea??hahahax..Fie ttp di hati kau..aku tahu...

Amir >> Budak poyo..abang kepada kami semua sbb dia org pertama lahir dalam kelas tu...tp perangai dia tak mcm abg pu..ade cerita di sebalik aku dgn dia tp malas la nak bg tahu kat sini..nnt dia mrah..hahahax..slalu BBM dgn aku...BBF aku yang caring sgt3...hahahahax

Aniq >> thursday kapel yun yang aku citer tadi...dia ni kwan yg caring,baik,sentiasa bersama aku...kalau aku bawak hp mesti dia  akan pinjam nak cek twitter dia..hahahax..

Zulhafiz >>dia ni..haish..bak kate yun msuk kelas pun sebulan sekali jdi tak tahu nak ckp ape ttng dia ni..hahahx

Usop >> walaupun dia diam dlm kelas tp dia ni suke kacau aku..kwan baik imran..sentiasa bersama dgn imran..hahahax

Imran >> ketua kelas yg mengelabah skali..kalau buku kawalan hilang mesti akan mengelabah gile dia..hahahax...pendengar setia aku..tahu semua rahsia aku...hahahahax

Syafikah >>yng ni aku tak tahu la..model katenyeee tp ntah la..hahahax..

Balqees >>bdak perempuan yg diorg suka kacau dlm kelas..dia ni layan je tp aku pham dia tahu batas pergaulan...kadang2 tacing dgn semua bdak laki dlm kelas ni tp dia mmg baik pun..hahahax

Zulaikha >> perempuan sorang ni je pnggl aku kecik..dia ni baik..kalau x de duit bleh hutang dkt dia k..hahax..law psal BF dia,dia slalu ngadu dkt aku jdi aku suke bg nasihat dkt dia...

Yusri >>Geng dgn Naieman,Din,taufiq and doyok..dia ni baik..kalau x de pen bleh pinjam dkt dia..hahax..nasuha ttp dlm hati dia..

Din >>abg boroi kita..kalau penat aku slalu suruh dia dokong..hahahax..dia slalu ckp rmbut kau mcm baby acik..hahaha

Nani >>penolong ketua kelas yang kecik..tp garang..kalau dia jerit mmg perghhh la...rapat  dgn apit.well setiap org dlm kelas ade partner msing2 la...budak same tusyen aku..sentiasa bersama aku..

Adek@adiana >> pendengar yang setia..kalau aku rindu awex aku mesti aku akan jumpe dia..sbb dia slalu bg nasihat dekat aku...

Hariyanto@doyok >>bdak suke tdo dlm kelas and org duke bahan dia...ntah la...

Akak@adlina >> twins kpada adik tdi..2 bulan x dtg sklh gare2 patah kaki...dulu dia ni beris tp skrg dah kurus sikit..hahahax...pendengar yg setia jgkk.law adik xde dia la tmpt aku ngadu...same je sbenarnya..hahahax

Naieman >> bdak pendiam dalm kelas...tapi dia ni baik...

Taufiq >>cita2 dia ni nak jd TLDM ..law pasal askar mesti dia slalu tnya aku maklum la aku ni kan anak askar walaupun aku tak minat askar2 tp aku citer jgk la mane yg aku tahu..hahahax

Nadhirah >>perempuan yang pendiam dalm kelas tu...kawan baik huda..sentiasa bersama huda..hahahax..

Huda >>budak pling cntik dlm kelas 5 ihsan ni...tapi dia dah ade balak la...naik EGO gitu...hahahax

ape yang aku ni berdasrkan ape yang aku tgk laaa...tp korang la budak kelas yang pling happening skali..korang mmang trbaik! hope kite semua kekal berkawan sampai bile2 walaupun kite dah sklh nnti..tahun last ni aku harap kite akan jadi rpat and enjoy bersama-sama kay..thank coz nak berkawan dgn aku...thanx jgk kpda semua yg sudi membaca...love you all..muaaaah !



No comments:

Post a Comment

copyright by achik_ezamshah