PEMBUKA KATA
Selamat Datang Si Comel...

Thursday, May 16, 2013

this is we call friendship

tajuk : this we call frienship "amir ramle" assalamualaikum pembaca ku yang comel-comel.... tajuk entries aku hari ni pasal kawan...maklum la sejak 2 menjak ni dah jadi single jadi kawan je la selalu bersama aku..hahahahahax...aku dah lame nak update blog ni tapi tak de mase..maklum la exam week kate kan...sibuk busy belajar...ok la...malas nak cerita panjang2...nanti korang bosan lak..hahahax... Nur Amirrulah Bin Ramle...name dia unik kan??seunik tuan nya yang handsome but panas baran...hahahax...okay! first aku masuk sekolah mmang aku tak berapa nak rapat dgn dia laaa...dia selalu kacau aku smpai aku geram sgt2 dgn dia..hahaha...tapi sejak 2 menjak ni dia aku boleh rapat dgn dia..mybe kami suke dgn pompuan yg same or kejadian hari selasa di parking moto tu buat aku rpat dgn dia..kejadian tu malas la aku nak cite dkt sini...biar aku dia and budak kelas kami je tahu kejadian tu okay...hahahax...sekarang ni aku dgn dia rpat smpai bdak kelas tuduh kami macam2..OMG!aku normal laaa...hahahahax..dulu dgn Daus,sekarang dgn Amir lak...pelik2 la dunia ni sekarang... gitar aku dengan dia same kot..dua2 same putih..korang nak tahu tak sekarang ni aku tgh marah dgn dia..yelaaa..tadi ade pompuan yang bling air dkt dia,aku lak kena marah dgn dia...huh!dah la aku sakit dada gile tadi...boleh lak muntah dkt dalam tndas..huh!pastu boleh lak dia marah2 aku dlm kelas tadi..huh!tapi tak pe la..dia la kawan yg aku sayang sekarang...mrah dia dekat aku mcm mane pon aku ttp takkan simpan dalam hati...amir hope kita jadi kawan smpai bile2..aku dah x de kwan rpat dah mir...aku harap kau boleh jadi kwan baik aku yg terakhir..mybe kau bukan yang pertama tapi aku kau yang terakhir..waaah ayat aku..hahaha..okay la..aku online dekat mcd ni...tibe2 dapat ilham nak update blog pasal si handsome poyo ni..hahahax..

No comments:

Post a Comment

copyright by achik_ezamshah