PEMBUKA KATA
Selamat Datang Si Comel...

Saturday, September 14, 2013

assalamualaikum...hola hola...lame aku tak update blog ni..maklum la budak form 5 kan..busy katenye..sebenarnya tak de idea pun nak update tapi saje je nk blas blog kak yong eyfa kita tu..hahax...mane boleh mengalahkan kan? hahahax...fikir2 punya fikir..aku dapat idea...tajuk entries aku hari ni "sentap sahabat" hah??ape tu??hahax..ni just meluahkan ape yg aku rase..jgn korang sentap lak lepas bace entries ni..tak maw2..hahax..aku rase minggu ni minggu sentap sedunia kot..ade je yg sentap..hari isnin..happy plan nak tgk the conjuring leh lak ending nangis menangis..haish...Huda and Amir..salah amir jugak cakap tak bertapis...tapi aku respect la dkt amir coz dia gentleman mengaku salah dia..huda tnya terus dia mengaku..huda nngis pun dia pujuk...dri face to face smpai la dkt bbm...sweet jgk amir ni..malam tu sumpah sedih..dkt wc lak nani leh nyanyi lagu sedih..dh la masa tu aku ade msalah..haish...mase tu aku cuma fikir smpai sini je ke perahabatan kita wlaupun brape bulan je lg kita nk berpisah...sumpah sedih doe mase tu...hari selasa tu kelas jdi diam je..tp kejap je la..diorg ni sebenarnya mane leh diam lame2...hahax..tp amir la diam sampai kena pergi klinik bagai..tension kot...isshhh..asal dri tdi aku citer psal amir je...tukar la name lain la..hri rabu aku tak dtg jdi tak tahu la citer kat sekolah..erh..jap2..hri selasa tu ade bdak baru masuk...tgk gaya mcm pendiam tp tak tahu la..kadang2 diam2 berisi jgk oww..okay sambung..hri khamis??hri khamis huda dgn apit?tp tak tahu la citer sebenar diorg...diorg tak citer..haish..setengah jam nk blik tu aku gurau dgn amir..biasa la gurau2 lelaki kacak mesti la kasar sikit...pastu nani tgk then dia saound amir..dia ckp gurau mcm ni la punca gduh then tibe2 amir sentap pergi tmpt imran then tumbuk2 imran sbb mase tu imran ngade2 sentap dgn ucop pasal ape tah..secret la..amir kuar then aku kejar la pastu serong...tak psal aku kena serong jgk...ptg tu pun aku serong tusyen gak...haish...dh SPM pun serong2 lg....hari jumaat lak..aku rase semua okay..tak de pape berlaku...tp ptg tu la..benda yg tak di sangka aku dpt jalan2 dgn imran,tikah,eyfa,huda pusing2 kL..naik kereta kot..budak 17 thun naik kereta pusing town..haish...pg sabtu tu kitaorg jogging kt tasik..aku rase dh lari tajuk ni..tk pe la..blog aku suka hati aku la..hahaha..lepas jogging diorg ajak pusing gombak lak...alang2 tu singgah mamak la makan..hahax..lpas mkn kitaorg blik la..nk mryap mane lg..bnyk plan tp ntah la..bnyk halangan...btw eyfa,tikah,huda..hari ni mmg best..imran thanx coz bawak kereta smpai gombak k..aku rase smpai sini je kot entries aku..nnt aku update citer best lg k...kalau ade salah silap or tertypo ke,maaf kan aku k..aku hnya la manusia biasa yg tak prnh lari dr buat silap...for budak2 5 ihsan and dalens family..kita ade brape hri lg untuk bersama..tlg la jdikan mase yg singkat ni kenangan manis untuk kita..jgn kita pergi dri sekolah dgn perasaan benci..lelaki aku tak kesah sgt..perempuan ni ha...hati lembut konon..hahahax..okay la..ngantuk doe..nnt citer lg k..bye korang..thanx sudi bace entries aku yg tak menarik ni...chawww

No comments:

Post a Comment

copyright by achik_ezamshah